השתלת שיער סינתטי

כאשר מדובר על השתלת שיער, רוב האנשים חושבים על זה כעל השתלת שיער באמצעות שיער מגוף המטופל (FUE). זו לא ההשתלה שכולנו מכירים, שבה מושכים קווצת שיער מהחלק האחורי של הראש ומושתלים לחזית. השתלות שיער סינתטי עובדות אחרת. מדובר במיקרו-כירורגיה, מה שאומר שהתוצאות שלו הן מיידיות.
ניתן לסרק ולקצץ את השיער, והוא יישאר על הראש מספר שנים, עם ירידה בכמות של עד 15% בשנה. לדוגמה, מי שהושתלו לו כ-1,000 שערות יהיה צורך להוסיף כ-150 שערות נוספות כדי לשמור על עובי השיער. ההליך נעשה בהרדמה מקומית קלה, ולאחר מכן ניתן להשתיל עד 300 שערות בכל ביקור . לאחר ההשתלה, ניתן להמשיך כרגיל: ללא דימום, ללא נפיחות, ללא תחבושות וללא מגבלות זמן החלמה.

לאחר הטיפול, תקבלו צורה נוזלית של האנטיביוטיקה,אותה מורחים על קצות השיער המושתל. השתלת שיער סינתטית מתבצעת למעשה שערה אחת בכל פעם, כך שזמן הטיפול מעט ארוך יותר מהשתלות שיער רגילות. לאחר הטיפול, כדאי להגיע לבדיקה כעבור שבועיים וחודש לאחר מכן ולקבל הנחיות כיצד לחפוף ולעצב את השיער. מי שעובר את הטיפול רואה תוצאות מיד לאחר הטיפול, לא צריך לחכות חודשים עד שהשיער יצמח בחזרה. .יש לציין כי טיפולי השתלה מבוצעים רק על ידי רופא מוסמך ,דר בנוב בלה, המתמחה בהשתלות שיער סינתטי . במקרים רבים, החולים אינם מודעים לכך

  • אורך הטיפול:שעתיים - שלוש

  • רמת הכאב: דיסקומפורט קל

  • הרדמה: הרדמה מקומית

  • התאוששות: מיידית

  • משך התוצאה: תקופה ארוכה

  • סיכונים: אין ,

למה השיער נושר?
נשירת שיער היא תהליך טבעי שקורה לכולם. בדרך כלל, עד 100 שערות נושרות ביום, אך ישנם גורמים שיכולים להאיץ את נשירת השיער: גנטיקה – אחד הגורמים המובילים לנשירת שיער והתקרחות, במיוחד בגיל צעיר, היא הגנטיקה. הנטייה של הורמון ה-DHT לגרום לנשירת שיער היא תורשתית, כך שאם אחד מההורים או הסבים שלך סבל מנשירת שיער, יש סיכוי טוב שגם אתה תעשה זאת. תזונה וויטמינים - תזונה לא מאוזנת, מחסור בויטמינים ושתיית פחות מים יכולים בהחלט להוביל לנשירת שיער. מצב רוח - למצב הרוח יכולה להיות השפעה ישירה על השיער שלך. מחקרים אחרונים הוכיחו כי נשירת שיער והתקרחות מתרחשות באופן טבעי כאשר אדם נמצא במתח, חרדה, דיכאון, כעס ומתח. מחלות עור – בעיות עור ומחלות המובילות לנשירת שיער. שורשי השיער נפגעים ממחלות עור, לעיתים גם לאחר הטיפול במחלה, מה שמאיץ ומגביר את תהליך נשירת השיער. שמנוניות יתר, יובש וקשקשים יכולים גם להוביל לנשירה מוגזמת.
למי מתאים טיפול השתלת שיער סינתטי?
שיער סינתטי הוא שיער לא שונה משיער רגיל מבחינת מראה, בתחושה, בצבע ובחוזק. לכן, היום אנחנו יכולים לבצע השתלות שיער לאנשים עם נשירת שיער, דלילות והתקרחות. יש אנשים שחוששים מניתוח ולכן מומלץ לבצע שתלים סינטטיים. טיפול השתלת שיער סינטטי הוא הליך קל המתאים לכל סוגי השיער לגברים ונשים בכל גיל. הטיפול עומד בכל דרישות האיגוד הבינלאומי לתקנים רפואיים וניתן לביצוע לכל מי שאינו עוסק מקצועות הכרוכים בפגיעה בראש כדוגמת ספורטאים שמשחקים משחקי כדור. טיפול זה יעיל במיוחד במקרים של לא מספיק שיער, כאשר אזור התורם דק מדי. בנוסף, ההליך מתאים גם למי שהתאכזב מהשתלות קודמות ומי שחושש מניתוח וצלקות.
מע קורה לאחר ההשתלה?
בדרך כלל השתלה מסתיימת לאחר 30-40 יום, ומנקודה זו ואילך היא נשארת בעינה לאורך זמן ממושך. לאחר ההשתלה, עד כ -15 אחוז מהשיער נושר בדומה לסובלים מנשירה טבעית. יש להקפיד להגיע למרפאה כל כמה חודשים כדי להוסיף עוד 200-300 שערות.
האם יש מגבלות גיל לטיפול?
נשירה ודלילות שיער הן תופעות נפוצות אצל נשים בגיל המעבר, שיכולות גםנשירת שיער ודלילות שכיחים אצל נשים בגיל המעבר ועלולים גם להוביל להתקרחות. לאחר גיל 60, המערכת הביוכימית בשורש השערה מייצרת יותר אנדרוגנים, מה שמחמיר את נשירת השיער בעיקר בקו השיער הקדמי. השיער גם הופך לחלש, שביר, שביר וצבעו בהיר יותר. עם זאת, נשירה שכיחה אצל נשים וגברים בכל הגילאים. במהלך העשור האחרון, יותר ויותר צעירים חווים זאת. נשירה מתרחשת בדרך כלל חודש וחצי עד שלושה חודשים לאחר מתח פיזי או נפשי, מחלה קשה, לידה מסובכת, פציעה, ניתוח או דיאטה חמורה.
לכמה זמן ישרוד השיער במצב אסתטי?
מבחינת תחזוקה, שיער סינטטי זהה לשיער טבעי. טיפוח השיער נעשה באמצעות מוצרי שיער סינטטיים, יש להשתמש בזהירות בחומרי צבע אגרסיביים. ברוב המקרים זה מיותר שכן השיער אינו מאבד צבע. משך הזמן תלוי באיכות הטיפול שהמטופל נוקט בשיער. על פי הספרות המדעית, שכיחות נשירת השיער היא כ-10% בשנה והשיער עצמו נשאר בצורה אסתטית למשך כ-7-8 שנים בממוצע.
כיצד מטפלים בשיער סינתטי?
מבחינת תחזוקה, שיער סינתטי זהה לשיער טבעי. טיפוח השיער נעשה באמצעות מוצרי שיער סינטטיים, יש להשתמש בזהירות בחומרי צבע אגרסיביים. ברוב המקרים זה מיותר שכן השיער אינו מאבד צבע. ו.
האם ניתן להשתיל שיער ארוך לנשים?
כן. שיער סינטטי מגיע במגוון אורכים וצורות: גלי, חלק, מתולתל ואפרו במידות 15, 30 ו-45 ס"מ.
כיצד מתבצע הליך הטיפול ?
הטיפול מתחיל לאחר מתן הרדמה מקומית קלה לאזור. ראשית, כ-100 שערות מושתלות כדי לבדוק אם יש לעור תגובות אלרגיות. אם נמצא שהכל תקין, לאחר שבועיים ניתן להמשיך את הטיפול. הרופאה המטפלת, דוקטור בנוב, משתילה שיער באופן ידני לתוך הקרקפת .. בקצב מהיר, אתה יכול להשיג כ-300 שערות בשעה. בד" כלל עושים 1000 שערות בביקור . בתום הטיפול יש לבצע בדיקה שבועיים לאחר מכן וחודש לאחר מכן, וד"ר בלה בנוב תנחה אותך כיצד לחפוף ולשטוף את השיער.
מה ההבדלים בין השתלת שיער סינתטי לטיפולים חלופיים אחרים?
אחת השיטות הנפוצות והמוכרות עבור מטופלים הסובלים מנשירת שיער היא השתלת שיער שנלקח מחלקה האחורי של הקרקפת והחדרת הזקיקים במקום הרצוי . שיטה זו עובדת רק על אחוז קטן של אנשים (כאחוז), ובדרך כלל התוצאות אינן אידיאליות, שכן היא יוצרת מראה עור מנוקב ומקומט. השתלת שיער סינטתטי עשויה להיות יעילה עבור אנשים עם שיער דליל. במיוחד אצל חלק מהנשים, לאחר גיל המעבר, אזורים מסוימים בשיער אינם צומחים בחזרה ולכן השתלת שיער סינטטי היא פתרון מאוד מתאים. הנשים שעברו השתלות שיער סינתטי כדי להתאים לאורך לצבע השיער הטבעי שלהן. בנוסף לכך, קיימות שיטות טיפול שונות נוספות כגון: כימותרפיה, טיפולים נטורופתיים קליניים, דיקור סיני, דלדול ויטמינים, הזרקות פלזמה וכו'. ההבדל בינם לבין השתלות שיער סינתטי הוא היעילות.
כמה זמן לוקח להתאושש אחרי ההשתלת שיער סינתטי?
השתלת שיער סינתטי הוא הליך מיקרו-כירורגי והתוצאות הן מיידיות. אין החלמה כלל. ללא כאבים וללא דימום. על מנת לטפל טוב יותר בשיער שלך, עליך להיות מודע לכמה מגבלות. אחת המגבלות היא שאין להשתמש בצבע שיער אגרסי. ניתן לגזור את השיער לגודל המתאים למטופל. טיפול בשיער סינתטי דומה לטיפול בשיער רגיל.
תמונות לפני ואחרי

לפני

שיער סינטטי לפני

אחרי

שיער סינטטי אחרי
× שלום, איך אנחנו יכולים לעזור?