תנוכי אוזניים

מבוא

אם ביליתם שנים בנברשות כבדות, תנוכי אוזניים נמתחות הן ככל הנראה מעבר ליכולות קרם האנטי אייג’ינג המצוי. למרבה המזל, יש תיקון מהיר וזמין שיכול לעזור להילחם בצניחה בדיוק כפי שהוא יכול במקומות אחרים על הפנים שלך: חומרי מילוי. הזרקת אוזניים עם רסטילן או חומרי מילוי אחרים של חומצה היאלורונית זה הפתרון. זה הופך להיות יותר ויותר פופולרי ברחבי הארץ כדרך מהירה למלא את האזור ולהרים תנוכי אוזניים רפויות. יש צורך בטיפה או שתיים של חומר מוזרק סביב החור המנוקב. הזריקות מונעות קרע של אונות עדינות ומספקות ריפוד נוסף לתכשיטים כבדים. הליך של חמש דקות, כמעט ללא כאבים, שיגרום לזוג עגילחי מדהימים אך כבדים לשבת זקוף ולספק לאוזניים סיבולת לענוד אותם כל הלילה.

 
הזרקת תנוכי אוזניים בקליניקה מקצועית
 
בכדי לבצע הזרקה תנוכי אוזניים בצורה טובה ובטוחה, כדאי לפנות לקליניקה מקצועית עם ניסיון בתחום אסטטיקה. קליניקה מקצועית תנוהל על-ידי רופא מוסמך המכיר את דרך הטיפול הנכונה לכל בעיה אסתטית.
 
הזרקות למילוי תנוכי אוזניים
 
 
מלבד הזרקת תנוכי אוזניים, ניתן לבצע בקליניקה לאסתטיקה הזרקות תנוכי אוזניים .
 
קביעת תור להזרקות תנוכי אוזניים
 
 
כאמור, חומצה היאלורונית היא שימושית ונפוצה במילוי תנוכי אוזניים. בכדי לקבוע תור להזרקות תנוכי אוזניים, מומלץ לפנות לקליניקה לאסתטיקה של ד”ר בלה בנוב – רפואה אסתטית מתקדמת. ד”ר בלה בנוב היא רופאה כבר שלושה עשורים ומטפלת בעשרות מטופלים כל חודש המעוניינים להיראות צעירות ויפות גם בגילאים מבוגרים.
 
הזרקות תנוכי אוזניים בקליניקה לאסתטיקה מתקדמת של ד”ר בלה בנוב
 
 
על מנת שתוכלו לקבוע תור להזרקות בתנוכי אוזניים בקליניקה של ד”ר בלה בנוב, אתם מוזמנים ליצור קשר דרך האתר במספר הטלפון של הקליניקה או להשאיר פרטים אישיים באתר והמשרד של הקליניקה יחזור אליכם בהקדם. הקליניקה לאסתטיקה מתקדמת של ד”ר בלה בנוב מציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל גבר או אישה, וחלקם הגדול נעשה ללא ניתוח עם חזרה לשיגרה מלאה כבר באותו היום. אם החלטתם לעשות מילוי תנוכי אוזניים, מומלץ לכם לקבוע תור לקליניקה של ד”ר בנוב.
 
 
 
 
 
חלק מהכתבה תורגם מקישור :
https://en.wikipedia.org/wiki/Platelet-rich_fibrin

× שלום, איך אנחנו יכולים לעזור?