הצערת העור בראשון לציון

כל מה שלא ידעתם על טיפולי הצערת העור בראשון לציון
כדי להבין למה בכלל כדאי לכם לבקר בקליניקה של ד”ר בלה בנוב, נסביר קודם מהי הצערת העור וכיצד היא יכולה לשפר לכם את המראה הכללי ואת איכות החיים.
הצערת העור היא טיפול קוסמטי לא פולשני הכולל זריקות המכילות כמויות קטנות של קומפלקס חומרים ייחודי, המבוסס על חומצות היאלרוניות. חומצה היאלורונית היא חומר שנמצא בגוף באופן טבעי ולכן תגובות הלוואי לזריקה הן דלות ואף לא קיימות וזמן ההחלמה קצר ועוד על כ 24 שעות. יחד עם זאת, כשלב התחלתי יש לבצע טיפולי הצערת העור 8-10 פעמים במרווחים של כל 10-14 וזו הסיבה שטיפולי הצערת העור במרכז וספציפית הצערת העור בבת ים והצערת העור בראשון לציון, כדאי לעשות בקליניקה של ד”ר בנוב. מי שמתגורר באזורים אלו ימצא את הקליניקה קרוב לבית ויוכל לגשת, לקבל את הטיפול ולחזור בקלות הביתה להחלמה קלילה שלאחריה התוצאה תהיה מרשימה ויפה והחזרה לשגרה תהיה מהנה מתמיד.
הסיכונים של טיפולי הצערת העור במרכז
בין אם אתם מבצעים הצערת העור בראשון לציון ובין אם הצערת העור בבת ים, לכולם אותם סיכונים אפשריים, אם כי הם נדירים יחסית. ראשית, יש לציין כי את הטיפולים ניתן לבצע בכל חלקי הגוף והם מלווים בחוסר נוחות קל וללא כאבים. לאחר הטיפול, יש סיכון לזיהום באזור ההזרקה ואפשרות להיווצרות נפיחות וגושים תת-עוריים, כמו גם גירוי ודלקת. תופעות אלו מדגישות את העובדה כי זהו טיפול פלסטי שצריך להתבצע על-ידי רופא.
ליהנות מהטיפול ומתוצאות מקסימליות לאורך זמן
על אף שאת חלק מתופעות הלוואי לא ניתן למנוע, בהחלט ניתן להימנע מהן כמה שיותר על-ידי בחירה ברופא מקצועי ומיומן כמו ד”ר בנוב. במרפאה של ד”ר דלה בנוב תקבלו ליווי אישי לאורך כל טיפול: טיפולי פילינג עמוק, וכמובן הצערת העור וכדומה. למעשה, אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאם חיפשתם את המקום הנכון להצערת העור בראשון לציון או לטיפולי פילינג עמוק שיחזירו את הברק והזוהר לעור שלכם, המרפאה של ד”ר בנוב היא המקום הבטוח והמרגיע ביותר לקבל את הטיפולים האלו.

× שלום, איך אנחנו יכולים לעזור?