בלי הרדמה וניתוח: כל מה שרצית לדעת על מילוי שפתיים
מאי 17, 2017
5 עובדות על רעלן – כל מה שלא ידעתם ולא העזתם לשאול
אוגוסט 24, 2017

איך להעלים צלקות אקנה בפחות משעתיים?

אקנה וצלקות אקנה

לדבר בלי מילים – מה הפנים שלנו אומרות עלינו?

 

ההבעות על פניו של אדם יכולות להשתנות בהתאם לתחושותיו,  וכולנו מושפעים באופן לא מודע מרמזים אלה. בכל פעם שאנחנו רואים פנים, אנחנו מבינים הרבה על האישיות של האדם העומד מולנו, וכל זה קורה באופן מיידי ובאופן אוטומטי במוחנו.
גם כאשר רובנו חושבים כי תכונות הפנים של אדם לא חשובות, אנחנו מסתמכים עליהם הרבה יותר ממה שאנחנו מדמיינים. אם כדי להחליט דברים כמו כמה אמין, כמה ידידותי וכמה אחרים מהימנים. למעשה, יש הרבה ראיות כי אנשים בתפקידים של מנהיגות בעסקים, פוליטיקה, צבא וספורט, למשל, ניתנים לעתים קרובות אלה תפקידים על בסיס תכונות הפנים שלהם ולא בהכרח מבוסס על יכולתם.

תכונות הפנים שלך יכול לקבוע את הייעוד שלך!

 

מדעני מוח קוגניטיביים באוניברסיטת ניו יורק, ארה”ב, ערכו סדרה של ניסויים כדי לקבוע עד כמה מבנה פנים של האדם יכול להשפיע על האופן שבו אחרים תופסים אותם. המחקר פורסם בעלון אישיות ופסיכולוגיה חברתית ביוני 2015. החוקרים גילו גם כי פרצופים שמחים יותר מדורגים גבוה יותר עבור אמינות וידידות. פנים רחבים יותר מעניקים לאנשים את הרושם של כשירות, ומגדילים את התפיסה של כוח פיזי. קיים מתאם ידוע בין רמות הטסטוסטרון ורוחב הפנים, אשר יכול גם לחזות אגרסיביות וכוח פיזי.

 

כך למשל, למנהיגים צבאיים נמצאו לעתים קרובות יותר פרצופים גבריים, ריבועיים ובוגרים, ונותנים להם את הרושם שהם דומיננטיים יותר. מראהם הדומיננטי לבדו פירושו היה להם סיכוי גדול יותר להתקדם לשורות צבאיות גבוהות יותר. אנשים עם פרצופים אמינים וחביבים בדרך כלל מוצאים את זה קל יותר לנצח בבחירות, אבל פנים לא מהימנים פירושו סבירות גבוהה יותר להרשעה פלילית. בעל פנים אמין גם עשה את זה סביר יותר כי אדם ימשוך משקיעים או להיות מוצע הלוואה על ידי בנק. כלומר, תכונות הפנים של האדם יכולות לקבוע את האופן שבו הוא נתפס בחברה.

 

איך כל זה קשור לאסתטיקה?

 

אקנה היא תופעה שכיחה בעיקר אצל מתבגרים, אבל לא רק. כ-5 עד 10 אחוזים מהאוכלוסייה ובעיקר נשים, יסבלו מאקנה גם בגילאים מבוגרים יותר. אצל מרבית האנשים שסבלו או יסבלו מפצעי אקנה, הפצעים יעברו מבלי להשאיר נזק קבוע לעור. אבל לכמות מסוימת ולא מבוטלת של אנשים, אם בשל טיפול לא נכון ואם בשל זיהום, פצעי האקנה ישאירו צלקות קבועות על העור. צלקות שכאלה יכולות להיות זעירות, כמעט לא מורגשות, או לחילופין גדולות ועמוקות.

 

ההשפעה של צלקות אקנה על אנשים משתנה והיא עלולה להשפיע הן על דימוי אישי והן על ביטחון עצמי. המצב האידאלי הוא טיפול בפצעי אקנה בטרם תתרחש כל הצטלקות. קיימים מוצרים קוסמטיים רבים שהוכחו כיעילים לטיפול ושמירה על העור, כדי למנוע החמרה משמעותית או לחילופין תרופות מרשם במידת הצורך. במידה וכבר התרחשה הצטלקות בשל פצעי אקנה, ישנם טיפולים רבים אשר יכול להפחית את הצלקות ואף להעלים אותן לחלוטין.

 

איך להעלים צלקות אקנה בפחות משעתיים?

 

טיפול במכשיר פלקסר, המסיר אקנה וצלקות אקנה ללא ניתוח וביעילות. טיפול הפלקסר הוא בעצם צריבה שטחית של נקודות קטנות קרובות אחת אל השנייה. זמן הטיפול הוא כ30 דקות. את התוצאה אפשר לראות מיד, אך את התוצאות הסופיות ניתן לראות 3 שבועות לאחר הטיפול. בד״כ נדרשים 3 טיפולים בהפרש של 6 שבועות כדי להגיע לתוצאה שווה לניתוח.

 

תמונות לפני ואחרי הטיפול במכשיר הפלקסר:

 

    

 

לקריאה נוספת: מכשיר הפלקסר

Comments are closed.

× שלום, איך אנחנו יכולים לעזור?