טיפולי הצערת העור

טיפולי הצערת העור – כשהטבע פוגש את הטכנולוגיה
נהוג לחשוב כי ניתוחים פלסטיים ובמיוחד המשוכללים שבהם, הם המצאה של השנים האחרונות והם מבוססים על שילוב תהליכים כירורגיים ופיזיולוגיים. הצערת העור לעומת זאת, משלבת בין כמה עולמות על-מנת לספק תוצאות מרשימות לאורך זמן והיא צברה לאחרונה תאוצה בשל הנגישות הרבה לטיפול והרמות האי הנוחות הנמוכות במהלכו.
כל מי שהתעניין בנושאים של טיפול בחומצה היאלורונית בבת ים והצערת העור בחולון, בוודאי נתקל בטיפולי הצערת העור בהקשר של הקליניקה של ד”ר בלה בנוב. הטיפולים מעולים למילוי קמטי הבעה וטיפול בקפלים, קמטוטים וקמטים בעור כולו. במהלך הטיפול מוזרק לעור שילוב בין חומצות היאלורוניות ותמציות הומאופתיות הכוללות צמחים, מינרלים, ויטמינים ועוד. התוצאה היא עור מבריק, זוהר וצעיר.
היתרונות והחסרונות של טיפולי הצערת העור
יש לציין כי בניגוד לניתוחים פלסטיים מיושנים, טיפולי הצערת העור למילוי קמטי הבעה וטשטוש קמטים, אינו לכל החיים. לתוצאות מקסימליות, יש לבצע את הטיפול אחת לחצי שנה, על-מנת לאפשר המרצה של התאים המטופלים.
יחד עם זאת, היתרונות של השיטה עולים על חסרונותיה. מי שמעוניין בניתוח פלסטי איכותי באיזור המרכז, כמו טיפול בחומצה היאלורונית בבת ים או הצערת העור בחולון, מוזמן לקליניקה של ד”ר בלה בנוב, לטיפול ברמה הגבוהה ביותר שיש ותוצאות מרשימות ביותר, ללא החסרונות של העולם המיושן של ניתוחים פלסטיים.
טיפולי הצערת העור אורכים זמן קצר – כחצי שעה וכוללים אי נוחות קלה בלבד. בניגוד לטיפולים קשים ופולשניים, התוצאה אינה נראית מיד אלא רק לאחר מספר חודשים. זאת משום שהחומרים המוזרקים מעודדים את יצור הקולגן והתכונות האלסטיות של התאים, תהליכים ביולוגיים אשר אורכים זמן. תופעות הלוואי של הטיפול דלות ביותר וייתכן ולא יופיעו כלל. בכל מקרה, המינון המזערי והרכב החומרים הייחודי של הקומפלקס המוזרק לעור, תוכנן כך שלא יהיה עומס על הגוף והטיפול נעשה תוך שמירה מקסימלית על בריאות המטופל.
למי מתאימים הטיפולים?
כל הטיפולים בקליניקה של ד”ר בלה בנוב מיועדים לגברים ונשים במגוון גילאים, אשר מעוניינים להשתמש בעולם העשיר של טיפולים קוסמטיים עשירים על-מנת להחזיר לעצמם מראה חיוני.

× שלום, איך אנחנו יכולים לעזור?