העלמת פגעי אקנה

סובלים מפצעי בגרות? כדאי שתכירו את הטיפולים החדשים שקיימים היום להעלמת פגעי אקנה המופיעים על עור הפנים. בעבר, הקוסמטיקאיות היו מנקות את עור הפנים של המטופל עם חומרי ניקוי לעור, אך בשנים האחרונות הטיפולים נגד פצעי בגרות משלבים טכנולוגיה רפואית מתקדמת. פצעי בגרות מופיעים בדרך כלל בגילאים צעירים אך ניתן לראות גם אנשים בגילאים מבוגרים סובלים מפצעונים בפנים או מצלקות עקב פצעי בגרות, לעיתים כתוצאה מטיפול לא נכון בגילאים הצעירים. בעזרת מיכשור בטכנולוגיה מתקדמת ניתן לבצע טיפול יעיל שאורך כ-30 דק’ על מנת להיפטר מפצעי הבגרות.
אקנה בגילאים מבוגרים
פצעוני בגרות יכולים להופיע גם בגילאי ה-30 ולהוות מטרד מתמשך במידה ולא מטפלים בהם. נשים רבות משתמשות באיפור לפנים על מנת שיוכלו להסתיר את פצעי הבגרות. בדרך זו לא יהיה פתרון לטיפול בפצעונים בטווח הארוך. הדרך הטובה ביותר לטיפול בבעיות אקנה בגילאים מבוגרים היא באמצעות מכשיר הפלקסר המתקדם. מכשיר ה-Plexr משתמש באידוי שכבת העור הפגועה ומטפל בתאים המפריעים לפעילות של בלוטות החלב. מכשיר ה-Plexr נחשב לאופציה המתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית לטיפול בצלקות על העור ובפצעי בגרות.
הבהרת כתמי אקנה
לבעיות עור הכוללות פצעי בגרות יש כמה שלבים. השלב של הפצעים המוגלתיים הוא השלב הפעיל של פצעי הבגרות והשלב השני הוא שלב שבו נשארים כתמים על העור. במידה ומטופל נשאר עם כתמים אשר נגרמו עקב פעילות של פצעי בגרות על עור הפנים, ניתן לבצע שיקום של עור הפנים על-ידי הבהרת כתמי אקנה. גם כאן הטיפול במכשיר ה-Plexr יכול להיות יעיל וחיוני לשיקום העור.
העלמת אקנה עם רופאה מקצועית
בכדי להיפטר מפצעי הבגרות ומהצלקות והכתמים שנוצרו על עור הפנים עקב פצעי הבגרות, מומלץ לקבוע טיפול להעלמת אקנה בקליניקה לאסתטיקה מתקדמת של ד”ר בלה בנוב.
טיפולים להעלמת פגעי אקנה בקליניקה של ד”ר בלה בנוב – רפואה אסתטית מתקדמת
איך מתחילים בטיפול להעלמת פגעי אקנה? בכדי להתאים את הטיפול למטופל או המטופלת בצורה הטובה ביותר, יש לקבוע פגישה עם צוות הקליניקה של ד”ר בלה בנוב. בפגישה יתאימו לכם את הטיפול הטוב ביותר להעלמה והסרה של פצעי הבגרות.
× שלום, איך אנחנו יכולים לעזור?