פרופילו – חומצה היאלורונית מדור חדש

בשנים אחרונות חלו התפתחויות מרגשות ומהפכניות בעולם הרפואה האסתטית. טכנולוגיה מתקדמת, טכניקות פורצות דרך וחומרים חדשים שהתגלו, מאפשרים לנו יותר מאי פעם לתת לך פתרונות יעילים ובטוחים יותר ופולשניים ומסובכים פחות להצערת עור הפנים. אחד הפתרונות היעילים הנמצאים בשימוש נפוץ הוא בהזרקת חומצה היאלורונית.

כיצד משמשת חומצה היאלורונית בשיקום נזקי עור?

טיפול בחומצה היאלורונית דומה באפקט שלו להזרקת רעלן, אך מספקת לנו מספר יתרונות בולטים על חומרי מילוי אחרים.

  • חומצה היאלורונית דומה בהרכבה לחומרים הנמצאים בגוף שלנו ולכן הוא מותאם לשימוש בפנים ואזורים אחרים בגוף באופן טבעי ללא חשש לתגובה שלילית של הגוף.
  • תוצאות הטיפול עם חומצה היאלורונית מחזיקות למשך תקופה ארוכה יותר מחומרים אחרים אלמנט אשר מאפשר לנו ליהנות מטיפול איכותי לטווח רחוק, ללא צורך בטיפולים חוזרים לשימור האפקט.

מה מייחד את הפרופילו מתרכובות אחרות של חומצה היאלורונית?

החומצות ההיאלורוניות הזמינות בשוק בעלות הרכב די דומה זה לזה, אך ברמות סמיכות שונות לשימושים טיפוליים שונים בעור. החידוש פורץ הדרך של פרופילו הוא בהיותה חומצה היאלורונית בעלת מבנה מולקולרי היברידי המתאים את עצמו לכל צורך. כמו כן, מדובר בהרכב היחיד של חומצה היאלורונית בריכוז של 100% ללא חומרי קשירה כימיים, מה שהופך אותו לבטוח במיוחד. כמו כן, תרכובת הפרופילו מעודדת צמיחה של תאי קולגן ואלסטין ברמה גבוהה המסייעים להתחדשות העור.

האם הטיפול כואב או עם תופעות לוואי?

הטיפול אינו מלווה בכל כאב או באמצעי אלחוש, מלבד הטיפול בשפתיים הדורש הרדמה מקומית.

כמה זמן נמשך הטיפול?

הטיפול נמשך בין עשרים לשלושים דקות בלבד ואינו דורש זמן התאוששות או החלמה, מה שאומר שמיד לאחר הטיפול ניתן לחזור למהלך החיים הרגיל.

להזרקת בטוחה ומקצועית של חומצה היאלורונית מסוג פרופילו מומלץ לפנות למומחים

ד”ר בלה בנוב עובדת כרופאת משפחה מעל 30 שנה וחברה בהסתדרות הרפואית הישראלית. במהלך כל תקופת עבודה, עסקה במגוון רחב של תחומי הרפואה האסתטית והתעדכנה באופן קבוע בחידושים העכשוויים ביותר. כל טכניקה שאימצה אל הקליניקה שלה לוותה בלימוד מעמיק על הטכניקות, יעילותן, אמינותן והשימושים השונים בהן. אנו מזמינים אותך לחולל מהפך בחייך ולהשיב לעורך בתהליך פשוט ובטוח את שאבד לו. אנו מציעים מבצע לרגל יום האישה הבינלאומי – מזרק חומצה היאלורונית ב-650 ש”ח בלבד. לפרטים נוספים על המבצע והתהליך, ניתן ליצור עמנו קשר עוד היום.

× שלום, איך אנחנו יכולים לעזור?