מילוי קמטים בפנים

חושבים על מילוי קמטים בפנים? הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת
אתם בטוח מכירים את הסיטואציה הבאה: קמתם בבוקר, הבטתם במראה ובקושי הכרתם את עצמכם. הפער בין איך שאנחנו מרגישים לבין הגיל האמיתי שלנו והמראה הנלווה אליו הוא לפעמים גדול מאוד וכולנו שואפים להיות צעירים בנפשנו ובגופנו ליהנות ממראה כמה שיותר צעיר ורענן.
בעבר, מי שחשב על מילוי מתחת לעיניים או טיפול בקמטים, נתקל בפרסומים אודות ניתוחים פלסטיים מורכבים וכואבים, שהפכו את המאמץ והסבל לכמעט משתלם. לשמחתנו, התחום של מילוי קמטים בפנים השתכלל מאוד וכיום תוכלו למצוא מגוון טיפולים שיפתרו את הסיטואציה ויותירו אתכם עם מראה זוהר ובטחון עצמי משוקם.
טיפול בחומצה היאלרונית במרכז, עושים רק בקליניקה של ד”ר בנוב
אם אתם מעוניינים במילוי קמטים במרכז הארץ ואפילו אם אתם מהצפון או הדרום, הקליניקה של ד”ר בנוב, רופאה פלסטית מקצועית, היא המקום הנכון עבורכם על-מנת להוריד כמה שנים מהחיים שלכם. בקליניקה מתבצע טיפול מילוי מתחת לעיניים על-ידי חומצה היאלורונית, שהיא כיום השיטה הטובה והבטוחה ביותר למילוי קמטים בפנים וטיפול בפגמים אסתטיים שונים.
לד”ר בלה בנוב ניסיון רב שנים בטיפול במילוי קמטים בפנים והיא מסבירה כי השכיחות של תופעות לוואי לאחר טיפול בחומצה היאלורונית במרכז ובקליניקה שלה, הוא נמוך במיוחד. חומרי המילוי הם היפואלרגניים ומאושרים על-ידי משרד הבריאות הישראלי, האמריקאי והאירופאי ולכן אין לצפות לתופעות חריפות או נדירות לאחר השימוש בהן.
מדוע חשוב לבחור ברופא מקצועי לביצוע התהליך?
אם אתם מתעניינים במילוי קמטים במרכז, הקליניקה של ד”ר בנוב מציעה לכם טיפול באווירה מקצועית ונעימה עם תוצאות מקסימליות. חשוב לבחור ברופא אמין ומוסמך לביצוע התהליך של מילוי קמטים בפנים, כדי להימנע כמה שיותר מתופעות לוואי וכמובן, להשיג את המראה הצעיר והבריא שאתם חותרים אליו.
בנוסף, משתמשים בטיפול בחומרים שונים של חומצה היאלורונית, בהתאם למצבו של המטופל ולאזור אליו מזריקים, תוך שמירה על מינונים מדויקים של החומרים. לכן, יש לבצע את הטיפול רק לאחר אבחון רפואי מלא מפלסטיקאי מוסמך המתאים את הטיפול אישית.

× שלום, איך אנחנו יכולים לעזור?