הסרת צלקות אקנה

נשים וגברים רבים בישראל סבלו בתקופת הבגרות מהופעת פצעונים בפנים. חלקם נותרו עם צלקות בפנים שנראים בולטים גם בגיל מבוגר. מה עושים במקרה שהצלקות הללו נשארות בגילאים מבוגרים? בשנים האחרונות פותחה טכנולוגיה ייחודית שמטרתה לטפל בצלקות בעור בכלל ובהסרת צלקות אקנה בפרט. המכשיר המשמש להסרה של צלקות שנוצרו מפצעי בגרות נקרא מכשיר ה-Plexr. מכשיר ה-Plexr מיוצר על-ידי חברת GMV הממוקמת בספרד. מכשיר ה-Plexr מבצע צריבה שטחית של עור הפנים ומסיר תאים הגורמים לציסטות החוסמות את פעילות בלוטות החלב בעור.
כמה זמן נמשך טיפול להעלמת צלקות אקנה?
מטופלים המעוניינים לבצע את הטיפול באמצעות מכשיר ה-Plexr, ישמחו וודאי לדעת כי הטיפול להעלמת צלקות אקנה באמצעות המכשיר לוקח כ-30 דקות סה”כ. בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, יש לחזור על הטיפול במכשיר ה-Plexr כל 6 עד 8 שבועות עד ליעד שנקבע בתחילת הטיפול.
טיפול באקנה בפנים לנוער
האם טיפול במכשיר ה-Plexr מתאים לנוער? הטיפול במכשיר לטיפול באקנה בפנים יכול להתבצע על כל אדם הסובל מאקנה. אם נער או נערה ירצו לטפל באקנה באמצעות הטיפול של מכשיר ה-Plexr, יש להתייעץ לפני כן עם הרופא או הרופאה של הקליניקה, שבה מבצעים את הטיפול, ולבדוק האם הם מתאימים לטיפול הייחודי לאקנה.
טיפול בפצעי אקנה בגילאי 30 +
תופעת האקנה יכולה להופיעה גם בגילאי 30 + והדרך הטובה ביותר לטפל בה היא בקליניקה לרפואה אסתטית מתקדמת. בכדי לבצע טיפול בפצעי אקנה עם הציוד המתקדם ביותר בתחום, כדאי לפנות לקליניקה של ד”ר בלה בנוב לרפואה אסתטית מתקדמת.
הסרת צלקות אקנה בקליניקה לרפואה אסתטית מתקדמת
איך מתחילים בטיפול להסרת צלקות אקנה? דבר ראשון שיש לעשות הוא לפנות לקליניקה לרפואה אסתטית מתקדמת של ד”ר בלה בנוב ולקבוע פגישה ראשונית לאבחון. צוות הקליניקה של ד”ר בלה בנוב יתאים ללקוח או ללקוחה את הטיפול הטוב ביותר לבעיה ממנה הם סובלים. בעיות אקנה וצלקות אקנה קיימים בכל העולם וכיום יש דרכים לטיפול באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וללא ניתוח. ברגע שתבחרו להגיע לקליניקה של ד”ר בלה בנוב, תקבלו טיפול מקצועי וחזרה לשיגרה בצורה מהירה.
× שלום, איך אנחנו יכולים לעזור?