הסרת נגעי עור ושומות

הסרת נגעי עור ושומות – לעור בריא ואסתטי
אחד מתחומי ההתמחות של ד”ר בלה בנוב, הוא הסרת שומות בעור. להסרת שומה בעור יש משמעות אסתטית גדולה, שכן שומות יכולות להופיע בכל מקום על-פני הגוף ולהפריע למטופלים החולמים על עור חלק ועדין. טרם הסרת נגעי עור ושומות, יש צורך באבחון מדויק לגבי אופי הנגעים, שכן קיימים סוגים שונים הנגרמים ממחלות כאלו ואחרות, חלקם קדם סרטניים וממאירים וחלקם הגדול שפירים.
מעבר לפן האסתטי, הסרת שומות בעור מיועדת למי שהשומות שלו מפריעות לשגרת היום יום שלו להתנהל בצורה חלקה. למשל, אצל גברים שומות יכולות להפריע בגילוח ואצל נשים שומות יכולות להפריע במגע עם החזיה, תכשיטים, בגדים מסוימים ועוד. במקרה זה, חשוב עוד יותר לבצע הסרת שומה בעור ולהעניק למטופל איכות חיים גבוהה.
מהן העלויות של הסרת נגעי עור ושומות?
בעוד שהעלויות של רוב הטיפולים הקוסמטיים שוות לכל כיס ואינן יקרות כמו בעבר, יש לציין כי בתחום של הסרת נגעי עור ושומות, העלויות עשויות להיבדל משמעותית. הגורם המשפיע ביותר על העלות הוא סוג הנגע או השומה שיש להסיר ולשם כך יש צורך באבחון מדויק מרופא פלסטי מקצועי. בקליניקה של ד”ר בלה בנוב תוכלו לקבל אבחון כזה ובהתאם לכך, את עלויות הטיפול הרצוי.
כשאתם בוחרים רופא פלסטי שיטפל בכם ובעור העדין שלכם, אין מקום לפשרות על איכות האבחון והטיפול. זו בדיוק הסיבה לבחור בד”ר בלה בנוב ולדעת כי אתם מכוסים מבחינת מקצועיות ודיוק הטיפול.
למי מיועדת העלמת פגעי אקנה?
מלבד הסרת נגעי עור ושומות, מציעה ד”ר בנוב גם טיפול והעלמת פגעי אקנה. צלקות מאקנה עלולות להישאר על עור הפנים לאורך שנים רבות, גם הרבה לאחר גיל ההתבגרות ולגרום למטופל תחושת מבוכה וחוסר אסתטיות. השיטה החדשנית ביותר בטיפול באקנה אינה כולל התערבות אנטיביוטית והיא נמצאה כיעילה במיוחד לטשטוש צלקות אקנה, גם אצל אנשים הסובלים מהן מזה שנים. בקליניקה של ד”ר בלה בנוב תיהנו מטיפול במכשיר PLEXR החדשני, הנמצא יעיל במיוחד בהמרצת התאים לייצור קולגן, התורם להיעלמות הצלקות.

× שלום, איך אנחנו יכולים לעזור?