מילוי קמטים בצידי הפה

לא תאמינו איזה הבדל יעשה מילוי קמטים בצידי הפה
תהליכי הזדקנות העור הם טבעיים לחלוטין ומופיעים אצל כל בני האדם, במידה כזו או אחרת, בעיקר מגיל 35. אחד הסממנים הבולטים ביותר לכך הם הופעת קמטים בצידי הפה, כתוצאה מעישון, חשיפה מוגברת לשמש וכאמור, תהליכים טבעיים. כיום יותר מתמיד, ניתן להילחם בתהליכי ההתבגרות והזקנה בהצלחה. מילוי קמטים בצידי הפה מסייע בהפחתת המראה ה “קפוץ” והמבוגר שהם משרים ותורם למראה צעיר, זוהר ומזמין יותר. ישנן שיטות שונות למילוי קמטים בצידי הפה ואת כולן ניתן למצוא בקליניקה של ד”ר בנוב, רופאה פלסטית מוסמכת.
כיצד ניתן לטפל בקמטים בצידי הפה?
אחת הדרכים למילוי קמטים בצידי הפה היא באמצעות חוטים, המהדקים את העור ומשפרים את הגמישות והמראה הכללי שלו. שיטה נוספת היא באמצעות מיזותרפיה, הכוללת הזרקת קומפלקס חומרים ייחודי, הכולל חומרים הומיאופתים, ויטמינים, מינרלים, חומצה היאלורונית ועוד התורמים לשיפור מראה העור והאלסטיות שלו. בנוסף, ניתן לעבור טיפול להצערת העור בשיטת הערפד הכוללת הזרקת פלזמה מדם המטופל עצמו, לעידוד תהליכי שיקום עור.

כמובן, שלכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה ולכן, יש לעבור ייעוץ ואבחנה מקצועית טרם הטיפול.
טיפולים נוספים בקליניקה של ד”ר בנוב
בנוסף למילוי קמטים בצידי הפה, ד”ר בנוב מציעה גם טיפולים למילוי שקיות מתחת לעיניים, מילוי לחיים רזות ומילוי מצח, באותן השיטות. הטיפולים מיועדים לכל מי שחש כי הוא זקוק לשיפור במראה החיצוני ובטחון העצמי ומעוניין להיראות צעיר וחיוני מבלי לערב ניתוחים פלסטיים מורכבים או הליכים פולשניים כואבים.
בעבר, לחיים רזות הוא גזירת גורל ומי שהיה מעוניין במילוי צמח או מילוי שקיות מתחת לעיניים, יכל רק לפנטז על מראה חדש וקורן. כיום, השיטות החדשניות לא מותירות מקום לספק או להתלבטויות והמחירים נגישים ושווים לכל נפש, מה שהופך את הטיפולים למשתלמים במיוחד. לכן, אם אתם חולמים להחזיר את הגלגל לאחור ולהיראות כפי שנראיתם לפני מספר שנים ואף טוב יותר, פנו לקליניקה של ד”ר בנוב לייעוץ מקצועי שיתאים לכם את הטיפול הנכון ביותר עבורכם.

× שלום, איך אנחנו יכולים לעזור?